آموزش پیشرفته ی ویندوز

آموزش پیشرفته ی ویندوز

آموزش پیشرفته ی ویندوز حتی لینوکس
آموزش پیشرفته ی ویندوز

آموزش پیشرفته ی ویندوز

آموزش پیشرفته ی ویندوز حتی لینوکس

گوشی موبایل رایگان بگیرید

تو این سایت بعد از عضو شدن شما یک نوع محصول انتخاب می کنید که  ما فقط در مورد موبایل توضیح میدیم بعد از اون شما باید برای اون موبایلتون یک تعداد امتیاز جمع کنید تا اونو براتون بفرستن این امتیازات به این صورت هستند که شما با عضو گیری می تونید امتیاز جمع کنید اولا که این کار تک نفره نیست و گروهی باید انجام شود تا نتیجه دهد خوب خیلی ساده ما با هم این کارو انجام میدیم بدون این که وقت تلف کنیم و هر روز بریم و تو سایت های مختلف ثبت نام کنیم به این صورت که شما بعد از عضویت فقط یک عضو معرفی می کنید و خلاص و نفر بعدی که عضو بشه زیرمجموعه شما قرار گرفته و  برای شما یک امتیاز محسوب می شه .

به این صورت که فرض کنید شما یک نفر هستید و 2 عضو بعدی شما زیرمجموعه های بعدی و 4 زیرمجموعه بعدی هم عضو 2 زیرمجموعه پایینی شما هستن هم عضو شما و با هر عضویت یک امتیاز به شما می رسد حالا اگر شما زودتر اقدام به ثبت نام کنید خوب امتیاز بیشتر خواهید داشت (به خاطر این که بچه ها زیر شما قرار می گیرند و شما دارای امتیاز بیشتری خواهید شد) موفق باشید . من خودم گوشی موتورولا V3را انتخاب کردم که باید 12نفر را زیرمجموعه خودم کنم اینو بگم که گوشی نوکیا N95باید 45 زیرمجموعه بگیرید .

وارد سایت شدی قسمت موبایل را انتخاب کن .

 

فعال سازی اکانت

خوب بسیار ساده هست توی خود سایت هم گفته که ابتدا باید ایمیلی که از سایت فرستاده می شه را باز کنید بعد با گرفتن یک زیر مجموعه می توانید اکانت  خودتون رو فعال کنید !! یک لینک توی ایمیلی که براتون می فرسته هست که زیر مجموعه شما باید از طریق اون عضو بشه یا در هنگام ثبت نام در Xpango شماره معرف شما رو بزنه هرچه سریع تر اکانتتون رو فعال کنید تا از گروه عقب نمانید چون تا زمانی که فعال نشین هر عضو جدیدی که به گروه اضافه بشه امتیازش برای شما محسوب نمیشه  پس عجله کنید!!!!

لطفا هنگام ثبت نام کد معرف را تغییر ندهید ممنونم

اینم لینک ثبت نام

معرف: 90711425

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد