آموزش پیشرفته ی ویندوز

آموزش پیشرفته ی ویندوز

آموزش پیشرفته ی ویندوز حتی لینوکس
آموزش پیشرفته ی ویندوز

آموزش پیشرفته ی ویندوز

آموزش پیشرفته ی ویندوز حتی لینوکس

اینترنت یا دانلود Offline

واژه اینترنت آفلاین به این سرویس در واقع یک غلط عامیانه است که به مرور در بین اهالی ماهواره و به خصوص کاربران کارتهای DVB رواج پیدا کرده است!

حقیقت امر آنست که برخلاف تصور عموم در این سرویس کاربر هیچگونه نیازی به برقراری ارتباط با شبکه جهانی اینترنت از طریق خطوط تلفن،ADSL،Wirlessو... نخواهد داشت

و تنها در اختیار داشتن یک عدد کارت DVB (که دارای کد شناسایی 6 بایتیMac Address  و قابلیت شبیه سازی Network Adaptorباشد) بعلاوه نرم افزارهای ویژه دانلود آفلاین نظیر SkyNet و در نهایت دو فایل به نامهایRegix  و Rules برای استفاده از آنچه به عنوان سرویس اینترنت آفلاین! در ایران رواج پیدا کرده است کفایت میکند!

اصول کار در این سرویس بر مبنای استفاده (یا به عبارت صحیح تر سوء استفاده!) از Mac Address کاربرانی که از سرویسهای اینترنت Online استفاده میکنند بعلاوه IP Address سایتهای گوناگون میباشد،به این ترتیب که با در اختیار داشتن Mac Address کاربران آنلاین،به موازات اینکه آنها اقدام به دانلود فایلی از محیط شبکه جهانی اینترنت کنند شما نیز قادر خواهید بود که بکمک نرم افزارهای ویژه دانلود آفلاین بصورت همزمان و بدون هیچگونه کم و کاستی مشابه آن فایل را دانلود کنید،در مورد سایتها نیز نحوه عملکرد به همین شکل است،بدین ترتیب که به موازات اینکه که کاربری فایلی را از محیط سایتی که شما IP Address آن را در اختیار دارید دانلود کند،نرم افزار این امکان را به شما میدهد که فایل مربوطه را همزمان بر روی هارد دیسک کامپیوتر خودتون دانلود کنید!

شایان ذکر است نرم افزارهایی نظیر SkyNet این امکان را به کاربران خود میدهند که با تعیین پسوند و حدود حجم فایلها،بسیار ساده تر و سریع تر به فایل موردنظر خود دسترسی پیدا کنند.از سویی،امروزه بسیاری از سایتهای داخلی نیز با جمع آوری مبالغی از کاربران خود،اقدام به راه اندازی سرور اختصاصی دانلود آفلاین کرده اند و این امکان رو به کاربران میدهند که با ارائه لینک،در زمان مقرر شده از سوی سرور،همزمان اقدام به دانلود فایل مورد نظرشان بکنند.

منبع : http://sadracity.blogfa.com

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد