آموزش پیشرفته ی ویندوز

آموزش پیشرفته ی ویندوز

آموزش پیشرفته ی ویندوز حتی لینوکس
آموزش پیشرفته ی ویندوز

آموزش پیشرفته ی ویندوز

آموزش پیشرفته ی ویندوز حتی لینوکس

خلیج همیشه پارسم ( پارس ) Persian Gulf - مهم مهم

احتمالاً شما هم با این موضوع برخورد کرده اید که چندی است ایمیل هایی با موضوع حمایت از خلیج فارس در فضای اینترنتی در حال دست به دست شدن است. موضوع بیشتر این ایمیل ها در خواست از شما برای رای دادن در یک وب سایت در حمایت از نام خلیج فارس به جای نام های جعلی آن است. و یا اینکه مثلاً اخطار می دهد که در Google این نامهای جعلی را جستجو کنید و نتیجه ی آنرا ببینید یا مثلا برای مبارزه با این نتیجه حالا بروید به فلان سایت و مخالفت خود را اعلام کنید و شما هم احتمالا این جستجو را می کنید و نتیجه را می بینید! 
غافل از این که همین کار آمار جستجوی نامهای جعلی ای که اعراب به جای خلیج فارس به کار می برند را در google بیشتر از کلمه "خلیج فارس" می کند و در نتیجه آن نام جعلی برای نمایش در اولویت بالاتری نسب به کلمه "خلیج فارس" قرار می گیرد. 
میهن‌دوستی مردم ایران، حسی است که در درستی آن شکی نیست اما گاه فرصت‌طلبان با سوءاستفاده از این حس پاک، اهداف شخصی خود را دنبال می‌کنند.

گروه بین‌الملل مشرق: چند روزی است ایرانیان، پیام‌های مختلفی را از طریق گوشی‌های همراه، ایمیل‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای یکدیگر ارسال می‌کنند مبنی بر اینکه با مراجعه به یک وبگاه، به "خلیج فارس" در مقابل اصطلاح جعلی "خلیج ع ر ب ی" رأی دهید. 

این در حالی است که هیچ‌یک از ایرانیانی که اقدام به رأی‌دادن در این وبگاه مشکوک کرده‌اند از هویت مالک و گرداننده آن اطلاعی ندارند.

خبرنگار مشرق برای بررسی ماهیت این اقدام و پشت پرده آن با مهندس رضا هاشمی، متخصص حوزه امنیت فناوری اطلاعات گفت‌وگو کرد.

هاشمی که موفق به کشف هویت گرداننده این سایت شده است، با تأکید بر اینکه این‌گونه وبگاه‌ها اصلاً هیچ اعتباری ندارند و تنها از احساسات وطن‌دوستانه ایرانیان سوءاستفاده می‌کنند، گفت: تکرار زیاد دعوت به رأی‌دهی در این سایت از سوی ایرانیان در قالب پیامک، رایانامه و شبکه‌های اجتماعی باعث شد تا آن را مهندسی معکوس کرده و اطلاعات جالبی استخراج کنم. 

وی ادامه داد: متأسفانه برخی بدون اطلاع از نیات صاحب این قبیل سایت‌ها که کم هم نیستند اقدام به ورود و رأی دادن می‌کنند در حالی که در اصل، ایرانی‌ها با این کار، تنها با چند میلیون بازدید از صفحه وب مزبور و با کلیک‌های خود بر روی تبلیغات و لینک‌های آن، پول را به جیب کسی وارد می‌کنند که از احساسات آنها استفاده ابزاری کرده است.

این صاحب‌نظر حوزه فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه صاحب این سایت، یک جوان فعال 27ساله اهل سوریه به نام "هُمام القـُرانی" است که در مالزی به کار در چند شرکت اشتغال دارد و از مخالفان حکومت بشار اسد است که احتمالاً به علت تحولات جاری در کشور سوریه، از ایران دل خوشی ندارد، گفت: وی هر موقع اراده کند نتایج را دستکاری می کند تا ایرانیان بیشتری به رأی گیری تشویق شوند و در نهایت هم اگر بخواهد در یک اقدام انتقام‌جویانه نتیجه مورد نظر خودش را برنده اعلام می‌کند و ممکن است برای آن خبرسازی هم بکند اما این در حالی است که به احتمال بسیار زیاد، نسبت آرای داده شده، جعلی است.

وی تصریح کرد: اطلاعات "ثبت دامنه" و "مالک" این سایت با استفاده از خدمات "محرمانگی دامنه" به صورت "مخفی" در آمده است که جزئیات آن، با استفاده از برخی تکنیک‌ها کشف شد.

این کارشناس ارشد حوزه آی‌تی همچنین تأکید کرد؛ همان گونه که افراط در ترویج این قبیل اقدامات مشکوک، مذموم است، باید مراقب بود تا مقابله با این پدیده‌ها به پدیده هایی همچون عرب‌ستیزی و اختلاف بین ایرانیان و دیگر ملل منطقه نینجامد.
=========================
حالا قسمت جالبش اینجاست که تا حالا ملت میگفتن برو توی این سایت:
قسمت جالبش  اینجاست که میگن :ﮔﻮﮔﻞ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻧﺎﻡ ﺧﻠﯿﺞ ﻓﺎﺭﺱ ﯾﻪ ﻧﻈﺮ ﺳﻨﺠﯽ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ، اگر این نظر سنجی از طرف گوگل هستش، باید یه نشونه ای از سایت گوگل توی اسم سایت هاشون ببینی. باید تا قبل از اینکه دات کام رو بنویسه، اسمی از گوگل بیاره

مهم: 

برای مبارزه با این ترفند زیرکانه که حالا از سمت هرکسی می تواند باشد یک راه حل ساده وجود دارد و آن هم اینکه به جای رای دادن در هر سایتی، روزانه و یا هر وقت دستتان رسید سعی کنید حداقل یک بار نام "خلیج فارس" و یک بار نام انگلیسی آن یعنی "Persian Gulf" را در Googleجستجو کنید این از هر رای دادنی در هر سایتی موثر تر است. به خصوص اگر نام انگلیسی آنرا جستجو کنید آنهم به طور همه گیر پس از مدتی تقریباً نام های جعلی دیگر از صفحه اینترنتی محو خواهند شد! 

خداحافظ 2011

آغاز سال نو 2012 مبارک

مخصوصا بر ایرانیان اقلیت مسیحی .

نظرت چیه ؟

سلام 

اگه امروز OK شد می خوام از این به بعد در این جا آموزش زبان انگلیسی بزارم بدون آموزش گرامر های مشکل بلکه روش خودخوان .