آموزش پیشرفته ی ویندوز

آموزش پیشرفته ی ویندوز

آموزش پیشرفته ی ویندوز حتی لینوکس
آموزش پیشرفته ی ویندوز

آموزش پیشرفته ی ویندوز

آموزش پیشرفته ی ویندوز حتی لینوکس

مزرعه‌دار در تگزاس

چاک از یک مزرعه‌دار در تکزاس یک الاغ خرید به قیمت ۱۰۰ دلار. قرار شد که مزرعه‌دار الاغ را روز بعد تحویل بدهد. اما روز بعد مزرعه‌دار سراغ چاک آمد و گفت: «متأسفم ، خبر بدی برات دارم. الاغ مرده .»

چاک: «ایرادی نداره. همون پولم رو پس بده.»

مزرعه‌دار: «نمی‌شه. آخه همه پول رو خرج کردم..»

چاک: «باشه. پس همون الاغ مرده رو بهم بده.»

مزرعه‌دار: «می‌خوای باهاش چی کار کنی؟»

چاک: «می‌خوام باهاش قرعه‌کشی برگزار کنم.»

مزرعه‌دار: «نمی‌شه که یه الاغ مرده رو به قرعه‌کشی گذاشت!»

چاک: «معلومه که می‌تونم. حالا ببین. فقط به کسی نمی‌گم که الاغ مرده است.»

 یک ماه بعد مزرعه‌دار چاک رو دید و پرسید: «از اون الاغ مرده چه خبر؟»

چاک: «به قرعه‌کشی گذاشتمش. ۵۰۰ تا بلیت ۲ دلاری فروختم و ۸۹۸ دلار سود کردم.»

مزرعه‌دار: «هیچ کس هم شکایتی نکرد؟»

چاک: «فقط همونی که الاغ رو برده بود. من هم ۲ دلارش رو پس دادم.»