۱ – درآمد به روش سرمایهگذاری در سایتهای سرمایهگذاری (Hyip)
در این سایتها شما با سرمایهگذاری که میکنید سود روزانه ، ماهانه و یا سالانه بسته به نوع
سرمایهگذاری سایت دریافت خواهید کرد.البته در ۹۹٪ موارد نه تنها سودی دریافت نمی کنید
بلکه اصل پول خود را نیز از دست خواهید داد!!می توان گفت که ریسک اینگونه سایتها فوق العاده بالاست و اکثریت قریب به اتفاق آنها کلاه بردارهستند.
۲ – درآمد به روش سورف در سایتهای سورف (Surf)
در این روش شما با عضویت در سایت سورف مربوطه وارد حساب خود میشوید و به ازای دیدن تعدادی سایت که بستگی به قانون سایت دارد مقداری سود دریافت میکنید.البته در این سایتها معمولا پولی نمی پردازید ولی معمولا پولی هم دریافت نمیکنید!!! می توان گفت برای سرگرمی بد نیست!
۳ _ درآمد به ازای کلیککردن و خواندن ایمیلها(Pay to Click)
کاری که شما باید در این گونه سایتها انجام دهید کلیک کردن روی ایمیلهایی است که این سایتها برای شما میفرستند. بازای هر کلیک مبلغی به موجودی شما افزوده میشود که پس از رسیدن این مبالغ به حداقل موردنظر سایت مربوطه میتوانید آن را برداشت نمایید . این سایتها نسبت به دو مورد قبل بهتر هستند اما متاسفانه سایتهای کلاه بردار در این گروه نیز بسیار یافت می شوند البته سایتهای صادقی نیز وجود دارند.در هر حال پیشنهاد من اینست که در اینگونه سایتها عضو شوید اما به درآمد آن زیاد فکر نکنید بلکه میتوانید با درآمد حاصله از آن در خود همان سایت به تبلیغ بپردازید و در این حالت با نتایج جالبی نیز روبه رو می شوید.برای آشنایی بیشتر با این سایتها اینجا کلیک کنید.
لطفا از اینجا به بعد را با دقت بیشتر مطالعه کنید چون در روی این دو روش باقی مانده می توان حسابی مانور داد.
۴– درآمد به ازای بازاریابی و معرفی اعضا به سایت(Network Marketing)
در این روش شما با عضوشدن در یک سایت و یا یک مجموعه، با تبلیغ کردن آن سایت بصورتهای مختلف سعی در جمع کردن زیر مجموعه برای خود میکنید و بازای معرفی آنها ، از سایت مربوطه پورسانت دریافت میکنید.ولی همان طور که خودتان نیز بهتر میدانید تعدادی از این سایتها نیز کلاه بردارندو تعدادی برای عضو شدن مبالغ بالایی را طلب میکنند و در تعدادی نیاز به تخصص بالا دارید . با توجه به این نکات سعی شده سایتهایی به شما معرفی شود که در عین سادگی مبلغ بالایی جهت عضویت طلب نکرده پرداخت واقعی داشته و از پتانسیل درآمد زایی قابل قبولی نیز برخوردار هستند.برای آشنایی بیشتر به صفحه اصلی رجوع کنید.
۵ _ درآمد به ازای جمع آوری سهام
شما میتوانید با عضویت رایگان در این سایتها و جمع آوری سهام-به طریقی که بعدا توضیح داده خواهد صاحب درآمد شوید . اما آنچه که قابل توجه است اینست که به عنوان یک کار زود بازده نمی توان روی آنها حساب کرد. اما اگر صبر و پشتکار لازم را داشته باشید نتیجه فوق العاده خواهد بود . شما بعد از مدتی می توانید با جمع آوری سهام کافی روزانه درآمد خوبی داشته باشید بدون اینکه لازم باشد کاری انجام دهید. برای آشنایی بیشتر به صفحه اصلی رجوع کنید.
تهیه کننده: محمود بشاش mahmoodb@sgnetway.com
طراحی یک سایت تجارت الکترونیک بسیار جدی تر و مشکل تر از داشتن یک سایت جالب برای بازدید کننده است. هر چند جذابیت سایت عامل مهمی است اما باید به همان اندازه به کارایی سایت نیز اهمیت داده شود. به نظر می رسد که بسیاری از طراحان وب روی ظاهر سایت بیشتر از کارایی آن تمرکز می کنند. اما بازدیدکننده ای که به علت ضعف کارآیی، از سایت نا امید می شود، به سرعت سایت را ترک خواهد کرد و هرگز بازنخواهد گشت.
در طراحی سایتهای تجارت الکترونیکی به اطلاعات پایه ای در زمینه طراحی سایت و کمی تجربه و تمرین احتیاج است. طراحی این سایتها اصول اولیه ای دارند که اگر آنها را رعایت نکنید، متاسفانه هیچ وقت نخواهید توانست سایت خود را از نظر امکانات و کارآیی به حدی برسانید که بازدیدکنندگان را راضی نمایید.
برای ایجاد فروش بیشتر از طریق سایت روی نکات زیر تمرکز کنید.
1 _ زمان LOAD ، اندازه صفحات و سیستم هدایت بازدیدکننده در سایت
صفحاتی که به کندی ظاهر می شوند، صفحات بسیار بزرگ یا بسیار کوچک و دشواری حرکت در سایت، هر کدام به تنهایی کافی هستند تا بازدیدکننده را خسته و نا امید نمایند. بازدیدکننده هرگز نباید منتظر ظاهر شدن صفحات بماند، هرگز نباید برای خواندن اطلاعات مورد نظرش صفحه را بالا و پایین کند و هرگز نباید برای اطلاعاتی در مورد خرید اجناس مورد نظرش، با دشواری تمام سایت را جستجو کند.
سایتهای دارای صفحات مرتب، سریع و هدفمند معمولا در امر فروش نیز موفق تر هستند.
برای اطمینان از سرعت بالا آمدن سایت خود به آدرس زیر مراجعه نمایید:
http://www.tracert.com
این سایت از روی سایز صفحات و حجم اطلاعات شما، سرعت را حدس نمی زند بلکه به راستی از نقاط مختلف جهان به سایت شما وصل می شود و سرعت متوسط بالا آمدن سایت را به شما برمیگرداند.
2 _ استفاده کمتر از عوامل گرافیکی
اگرچه عوامل گرافیکی فریبنده و جذاب به نظر می رسند، اما معمولا برای فروش موثر نیستند. حتی در صورت استفاده زیاد ممکن است نتیجه برعکس ایجاد کند. زیرا باعث خواهند شد که سرعت سایت بسیار پایین بیاید و ضمنا ممکن است ذهن بینندگان سایت را از هدف اصلی سایت که فروش است، دور نمایند. اگر لازم است که از عوامل گرافیکی استفاده کنید باید تصاویر مناسب برای سایت انتخاب نمایید و سایز آنها را تا حد ممکن کوچک کنید. اکثر تصاویر گرافیکی را می توان حدود 20 درصد کوچک کرد بدون آن که لطمه ای به کیفیت و تاثیر تصویر وارد شود.
در سایت زیر ابزار مفیدی برای بهینه سازی تصاویر گرافیکی برای استفاده در محیط وب وجود دارد:
http://www.netmechanic.com/accelerate.htm
3 _ استفاده از (CSS (cascading style sheet
با استفاده از فایل های CSS می توانید بسیاری از تگ های تکراری html مانند Font را حذف نمایید. این گونه تگ ها معمولا 5 تا 7 درصد حجم صفحات شما را اشغال می کنند. تصور کنید که در صورت داشتن 100 صفحه در سایت، در چه حجمی صرفه جویی خواهید کرد.
4 _ شکستن سایت به جدولهای (table) کوچکتر
به جای قرار دادن کل صفحه در یک جدول بزرگ، آن را به بخشهای کوچکتر تقسیم نمایید. با این کار هنگام ورود بازدیدکننده بخشهای مختلف صفحه شما به تدریج ظاهر می شوند و بازدیدکننده مجبور نمی شود مدت زمان زیادی به صفحه سفید خیره شود تا صفحه شما بالا بیاید. این نکته از مواردی است که معمولا فراموش می شود.
5 _ استفاده از نقشه سایت
نقشه سایت نه تنها باعث افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو می شود، بلکه در واقع راهنمای بازدیدکنندگان سایت به شمار می آید و از سردرگمی آنها در سایتهای بزرگ مانند سایتهای تجارت الکترونیک جلوگیری می کند. نقشه سایت همانگونه که از نام آن مشخص است باید نشاندهنده مسیرهایی باشد که بازدیدکنندگان می توانند در سایت شما طی کنند. موتورهای جستجو نیز از روی همین نقشه، سایت شما را پیمایش می کنند. بنابراین نقشه سایت یکی از عوامل ضروری سایت های تجارت الکترونیک محسوب می شوند.
6 _ محتویات غنی
محتویاتی که شامل کلمات کلیدی باشند و هدفمند و با رعایت اصول نوشته شده باشند، باعث افزایش رتبه در موتورهای جستجو می شوند. همچنین بازدیدکننده را علاقمند خواهند کرد که از شما خرید کند. همانطور که شیوه نوشتاری غلط باعث راندن مشتریان خواهد شد و عدم وجود کلمات کلیدی رتبه شما را در موتورهای جستجو پایین خواهد آورد. شیوه نوشتار اولین راه تاثیرگذاری بر روی بازدیدکننده ای است که تازه به سایت شما مراجعه کرده است، بنابراین توجه دقیق و کافی به محتویات سایت معمولا موجب فروش بیشتر خواهد شد.
7 _ عنوان (title) صفحات
صفحاتی که دارای عنوانهای غنی از کلمات کلیدی هستند، ترافیک زیادی خواهند داشت و ترافیک بیشتر به معنی فروش بیشتر است. این عنوانها رتبه شما را در موتورهای جستجو بهبود می بخشند. برای صفحات داخلی خود نیز کلمات کلیدی مناسبی در نظر بگیرید. سایتهای تجارت الکترونیک معمولا سایتهای بزرگی هستند. کلمات کلیدی صفحات داخلی و ارتباط این صفحات با هم برای موتورهای جستجو بسیار مهم هستند. برای تصاویر محصولات خود حتما از تگ alt استفاده نمایید. عدم وجود این تگ امتیاز منفی بزرگی در رتبه شما ایجاد خواهد کرد.
8 _ استفاده آسان برای کاربر
پایگاههای تجارت الکترونیک و رویه های فروش که استفاده از آنها دشوار است، مهمترین عامل صرف نظر مشتری از خرید هستند. پایگاه و رویه فروش برای استفاده کاربر باید آسان و به اندازه ای مطمئن باشد که اطلاعات مربوط به فروش و مبالغ پرداختی هرگز از دست نرود.
9 _ امنیت سایت
سایت فروش باید امن باشد و به بازدیدکننده اطمینان بدهد که اطلاعات شخصی که او به سایت می دهد در مکان مطمئنی قرار می گیرد و به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نخواهد گرفت و یا فروخته نخواهد شد. این موضوع برای خریداران online بسیار اهمیت دارد بنابراین هرگونه تضمین و اطمینان از امنیت سایت باعث بهبود فروش خواهد شد.
10 _ صفحه تشکر از خریدار
بلافاصله بعد از دریافت سفارش مشتری، در صفحه مخصوصی از او تشکر نمایید. این حسن ادب شما تاثیر مثبتی روی بازدیدکننده خواهد داشت و تضمین خواهد کرد که این فرد تبدیل به مشتری همیشگی شما شود و برای خریدهای بعدی به سایت شما مراجعه کند.
یک سایت تجارت الکترونیک قطعا با سایت های شخصی و یا سایت سازمانهایی که قصد فروش از طریق سایت را ندارند، تفاوت دارد. تمرکز روی طراحی و سیستم هدایت و دیگر جنبه های سایت، همه باید به نحوی باشد که هدف اصلی سایت که همان فروش است، را برآورد.
همان طور که می دونید برای عوض کردن پسورد در ویندوز XP می بایست پسورد قبلی را تایپ کرد و سپس می توان پسورد جدید را جایگزین کرد . شما می توانید با استفاد از این ترفند بدون نیاز به دانستن پسورد قبلی ، پسورد جدیدی را بر روی سیستم قرار دهید .
از منوی استارت گزینه ی run رو بزنید بعد از اون control userpasswords2 رو تایپ کنید . از منویی که باز میشه اسم username ها رو نوشته روی هر کدوم که کلیک کنید اون پایین یه گزینه داره به اسمه reset password اونو که بزنید دو بار پسورد دلخواهتونو تایپ کنید . بدون تایپ کردن پسورد قبلی پسورد عوض می شه .
درضمن نمی شه پسورد username ی که باهاش on هستید عوض کنید . فقط می شه user های دیگه رو دست کاری کرد البته برای عوض کردن پسورد یوزری که داخل شده می شه پسورد ادمین رو عوض کرد بعدش رفت تو ادمین و اون جا پسورد اون یکی یوزرو عوض کرد .
احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید عکسی را که اسکن کرده اید یا با دوربین های دیجیتال گرفته اید، روی فلاپی دیسک کپی کنید یا از طریق ای میل برای آشنایان ارسال کنید. در این مواقع یکی از مشکلاتی که اغلب به آن بر می خوریم، حجم بالای عکس ها است.
برای مثال ما عکسی با فرمت Tif داریم که با دقت 300 نقطه در اینچ اسکن شده است.
نکته :
نکته ای که در حجم تصاویر اهمیت زیادی دارد فرمت آن هاست، برای مثال فرمت ها Tiff و Psd حجم بسیار بالائی دارند ولی فرمت هائی مثل Gif و Jpg کمترین حجم را دارند.پس مهم ترین کار تغیر فرمت تصاویر است.
نکته :
دقت تصویر می باشد.برای این که کیفیت عکس هنگام چاپ مناسب باشد، دقت آن حد اقل باید برابر 300 نقطه در اینچ باشد، ولی برای مشاهده تصویر روی مانیتور دقت 72 نقطه در اینچ کافی است . تصویر را در فتوشاپ باز می کنیم. اولین کار این است که دقت تصویر را پائین بیاورید. برای این کار از منوی Image گزینه Image size را انتخاب کنید.
در این کادر در بخش Resolution در پائین کادر عدد 300 را تبدیل به 72 کنید و Ok را کلیک کنید. با این کار دقت تصویر به 72 نقطه در اینچ کاهش می یابد. قدم بعدی این است که ابعاد عکس را کاهش دهید. این کار به میزان زیادی از حجم آن کم می کند. باز هم از منوی Image گزینه Image size را انتخاب کنید. این بار در بخش Document size طول و عرص عکس را کم کنید. برای مثال، چنین عکسی با ابعاد ۶ در ۸ مناسب به نظر می رسد. سپس ok را کلیک کنید. قدم آخر تغیر فرمت عکس است از منوی File گزینه Save for web را انتخاب کنید.
در بخش Settings فرمت Jpg را انتخاب کنید و در زیر آن ، کیفیت را روی Medium تنظیم کنید. می توانید کیفیت عکس را در کادر سمت چپ ببینید. در بخش پائین نیز حجم عکس با کیفیت کنونی نشان داده می شود. دکمه Save را کلیک کنید، مکان ذخیره سازی و نام عکس را مشخص کرده و باز هم Save را کلیک کنید. می بینید که حجم عکس نهائی، اختلاف زیادی با عکس اصلی دارد. عکس اولیه با فرمت Tiff حدود 10 مگابایت و عکس نهائی حدود 5 کیلوبایت حجم دارد یعنی یک دو هزارم
تبدیل فایل های برنامه AutoCad به فرمت PDF توسط AcroPlot Pro 2007
همیشه کاربران برنامه نقشه کشی AutoCad از یک مشکل رنج می برند و آن ذخیره سازی نقشه ها و اطلاعات مربوطه ایست که تنها با برنامه autocad باز می شود و در فرمت DWG ساخته می شوند. به عنوان مثال یک دانشجوی رشته معماری تنها قصد نمایش نقشه های کشیده شده خود را دارد و برای نمایش آن ها در محیط کلاس و ارائه توضیحات باید برنامه autocad را با حجم بالا نصب کند تا بتواند آن ها را نمایش بدهد. برای حل مشکلات این چنینی برنامه ای را به شما معرفی می کنیم که فرمت های DWG را به فرمت PDF تبدیل می کند و برای نمایش این فرمت تنها کافی است شما یکی از صد ها مورد برنامه ای که در این زمینه به صورت کم حجم و سبک موجود است بر روی سیستم نصب داشته باشید . از این نوع برنامه ها می توان به برنامه Acrobat Reader اشاره کرد امروزه در اکثر کامپیوترهای خانگی هم یافت می شود.
AcroPlot Pro نام این نرم افزار می باشد که فرمت DWG را به فرمت PDF تبدیل می کند. هم چنین این نرم افزار از فرمت هایی نظیر فایل های word , Excel , tif و ... نیز برای تبدیل به فایل های PDF پشتیبانی می کند.
ویژگی های این نرم افزار :
1 _ تبدیل تمام فرمت های برنامه MS Office به PDF
2 _ تبدیل فایل های برنامه autocad به PDF
3 _ تبدیل عکس ها به PDF
4 _ قابلیت ساخت فایل های PDF در غالب یک صفحه
5 _ توانایی تبدیل فایل های مربوط به برنامه autocad بدون نیاز به نصب این برنامه بر روی سیستم
6 _ تنظیمات درایور برای سازگاری برنامه با دستگاه چاپگر و عملیات چاپ به صورت pdf
دانلود نسخه 2007 را با حجم 53 مگابایت
کرک: