آموزش پیشرفته ی ویندوز

آموزش پیشرفته ی ویندوز

آموزش پیشرفته ی ویندوز حتی لینوکس
آموزش پیشرفته ی ویندوز

آموزش پیشرفته ی ویندوز

آموزش پیشرفته ی ویندوز حتی لینوکس

تکست کامل ترانه هیچکس یه قانون هست که هیچ جادرج شده نیستش

یه قانون هست که هیچ جادرج شده نیستش

تو یه خیابون حاکم ترد شده نیستش

سخت شده ریسکش که بی صدا               

هر چی بدخواه بشه بی صدا

بزار از این قانون یه کم بیشتر بگم           

هر چند منتقدین من میخوان بیشتر بشن

قانونی که بحثشه قانون جنگل                

ضعیف می میره همیشه قوی سر تره

اینجا خیابون چشات و یه کم باز کن          

قانونشو شرح میدم باهاش یه کم تا کن

این جا کفش آسفالت با این حال که ناجا هست امکانش هست حق پایمال شه

چه لاتای بی خطری که تو زندونن           

چون که هر کی هر چی گفت بر ضد بودن تقصیر من چیه؟

اگه دفاع کارم کلی حرف واسه زدن این دهن بزاره دارم

ببین ببین به من دستبند نزن

چرا این و که می زنی یهم میگی حرف نزن

بزار بگم من یه قربانی  از جنگلم

من یه قربانی از جنگلم

من و توهر کدوم قربانی به یه نوبه ایم         

میدونم توی دلت داری مثل من یه عقدهای

جامعه که مارو تو خیابون بار آورد            

خشونت و دیدیم نه یک بار بلکه بارها شد

چه تیغه هایی که کشیده شدن رو ای بدن       

زود میمیره هر کی که میگه رو این تنم

اینجا کفش آسفالت یک پاسگاست                  

که قانون اساسیم میشه توش پایه مال

چرا هنوز زنده ام ای واسه من یک سوال       

باید طوره دیگه بمیرم عزرائیل تزو داده

ما بین یک گله گرگ بزرگ شدیم               

ما عین یه بچه گرگ خواب گرگ شدیم

روحه بچه سیاه نیست وقت تولد               

همون بچه ام اما بچه تلف شد

من بی گناهم خدا هم شاهد                     

فکر میکنی کسی بتونه به خدا هم باج بده

ببین ببین به من دستبند نزن

چرا این و که می زنی یهم میگی حرف نزن

بزار بگم من یقربانی  از جنگلم

من یه قربانی از جنگلم

من یه قربانیم مثل خیلی ها                           

روزی که روح آزاد میشه پس کی میاد

آدمای دوره تو همگی لاشخور صفت             

نهایت تو هم میشی لاشخور چه بد

خیلی ها زنده اند چون که کشتن جرم انسانیت کشتن  مرده

پشتم شد به جامعه عقدم توی رپ شد حادثه

اینا همه باعث این شدن فاصله

بین عشق و نفرت زیاد شه

چون خیابون غاصبه میگیره عشق و از تو

نفرت به جاش نگو چرا نارا حتی

حرصم به جاش

دستبند و باز کن چون که بازم حرف دارم

من حرفام راسته میکنم دفاع از کارم

بزار بگم من یه قربانی از جنگلم

من یه قربانی از جنگلم

ببین ببین به من دستبند نزن

چرا این و که می زنی یهم میگی حرف نزن

بزار بگم من یقربانی  از جنگلم

من یه قربانی از جنگلم

نظرات 3 + ارسال نظر
سیاوش چهارشنبه 24 مرداد 1386 ساعت 06:31 ب.ظ http://itl.mihanblog.com

سلام دوست من - وبلاگ بسیار عالی و خوبی داری. اگه ممکنه یه سری به ما هم بزن http://itl.mihanblog.com تبادل لینک هم با هم بکنیم خوبه! اگه مایل بودی بیا و خبرم کن تا لینکتو بزارم بعد تو لینک منو بزار

جمال پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 12:17 ب.ظ

بعد از خدا. هیچکس .شاهین نجفی

نسترن دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 10:12 ب.ظ

جایی برای دانلود کردن آهنگ نبود واقعا مزخرف بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد